maandag 24 augustus 2015

Omkeerbaar zonnehoedje

Vorig jaar maakte ik al eens 2 omkeerbare zonnehoedjes voor grote deugniet en trezebees en deze passen momenteel nog goed.
Dit jaar was de kleinste aan de beurt vermits de gekochte zonnehoedjes die ik had liggen te klein waren geworden.
Weer het patroon en tutorial gevolgd van By Miekk, ik maakte de peuterversie.

Kleine bandiet is wel de gemakkelijkste hoedjesdrager van de 3, hij had er echt geen probleem mee om het te dragen :-), de kant met de autobaan was wel favoriet ;-)
Lapje stof was nog een overschotje van dit project en was een stofje dat in een stoffenpakket zat (ooit tweedehands gekocht). De bolletjesstof heb ik in het begin van mijn naaicarrière aangekocht in alle kleuren van de regenboog omdat ze mij zo gemakkelijk te combineren leken (volgens mij aangekocht bij stoffen.net)










1 opmerking:

  1. Leuk gemaakt,ik heb me er vorig jaar ook eens aan gewaagd maar het geheel is in de vuilbak geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!