maandag 31 augustus 2015

Eenhoornliefde

Er zijn zo van die stofjes waar je instant verliefd op wordt vanaf dat je ze ziet.
Dit stofje is er zo eentje en belandde dus nogal heel snel in mijn winkelmandje ;-)
En scoren deed ik, het kon niet snel genoeg verwerkt worden volgens de dochter haha.

Het werd een rimpelrokje op elastiek volgens de Mina Dotter-wijze, daar gaan er zeker nog van volgen want simpel was het wel en het staat ook wel leuk vind ik (ik vind de binnenkant wel raar afgewerkt doordat die naadwaarde er wel boven blijft steken en dacht dat ze er last van ging hebben, maar ze klaagt er niet over dus hinderen zal het toch niet)
Een leuk flockje erbij, wat bijpassende haaraccessoires volgens haar tutorial (setje om haarspeldjes te maken van bij Lolalilie) en voila, een volledig outfitje :-)

Ze was er zo blij mee dat het poseren als een fluitje van een cent ging, ik kon dus ook niet kiezen uit de foto's, dus het wordt een serieuze fotospam ;-)










8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en een mooie dochter.Vrolijk rokje en de eenhoorn op haar t shirt is eenvoudig maar mooi.Klaar voor naar school te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Jaja, ze is er klaar voor, het zal de kindjes goed doen zo terug naar school en regelmaat.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dat is een ticje van mij :p, meestal hebben ze met kouder weer ook assorti sokken aan ;-)

      Verwijderen
  3. hahaha, dat is toch nogal een model! Schoon rokske! En de speldjes en het rekje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogje! ik vond u via andere haakster, zo gaat het in blogland,
    ik kijk op uit om nog meer te bezoeken, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb jou genomineerd voor een Liebster Award. Ik vind jou blog leuk en de moeite waard. Jij maakt super leuke spulletjes.
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!