dinsdag 8 september 2015

Liebster Award


MaMaSa Sewing nomineerde mij voor een Liebster Award, waarvoor dank.
Het is een virtuele award voor (beginnende bloggers) om de persoon achter de blog beter te leren kennen.

Normaal gezien is het de bedoeling dat je deze dan ook doorgeeft aan een paar andere bloggers, maar vermits dit in het verleden geen succes was bij mij (ook al had ik het bij de mensen persoonlijk gemeld, de meesten hebben niet gereageerd op mijn vragen) ga ik wel op je vragen antwoorden, maar de award dus niet doorgeven.

1. Name 5 things that you would take to a deserted island?
 Mijn gezin, naaimachine ;-), leesboeken, radio, ice tea

2. If you could spend 1 hour with someone, who would you like to spend that hour with?
Met mijn overleden vader en mijn overleden zus, om ze allebei nog eens goed te knuffelen en te zeggen hoe hard ik ze hier mis.

3. Why do you have a blog?
Voor mezelf en de kinderen als herinnering, een soort van dagboek, maar eerder voor mijn creaties en leuke dingen van de kindjes.
Handig ook om te zien welke wijzigingen ik heb gedaan aan een bepaald patroon.
 
4. What makes you smile and what makes you cry?
Goh, dat ligt eigenlijk heel dicht bij elkaar bij mij, ik kan ook tranen laten van geluk ;-)

5. Are you still creative in any other way (besides sewing)?
Ik hou mij eigenlijk met vanalles en nog wat bezig, daarom dus ook mijn nickname Frullemieke omdat ik mij met het kleinste prulletje kan bezig houden ;-)
Nu is het vooral nog flocken bij, ooit wil ik leren breien en haken (dat is geleden van de basisschool dus weet ik niet veel meer van)

6. What does your pyjamas look like?
Ik heb er sportieve met streepjes, maar ik heb er even goed met bloemetjes

7. What's your favourite animal?
Hond en andere schattige diertjes zoals konijntjes, hertjes,...
8. What's your biggest addiction?
 Mijn gezin <3

9. You may choose a job or change jobs? What's your dreamjob?
Dan zou ik toch kiezen voor een stoffenwinkel met workshops en degelijke opvang erbij zodat de kindjes gezellig mee kunnen komen en de mama's lekker hun ding kunnen doen.
Ooit droomde ik ook van een eigen dansgroepje

10. What does your ideal Sunday look like?
Kunnen uitslapen en daarna een gezellige uitstap met heel brave kindjes ;-)
11. Discribe yourself in 5 words?
Moederkloek, dromerig, gevoelig, creatief, met momenten chaotisch ;-)

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je leuke (en ook wel ontroerende) antwoorden. Haken heb ik ook ooit eens geprobeerd. Dat was een totale flop. Breien doe ik graag. Dit najaar zal er op mijn blog 4 projecten gepost worden.
    Nog veel plezier met je blog en al de rest.
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!