maandag 28 september 2015

Let it go, let it go, hoera 5 jaar!

Zoals vele meisjes staat ook onze dochter superzot van Frozen.
Nochtans moet ik eerlijk bekennen dat wij de film nog maar een aantal maanden hebben ;-), doordat iedereen er zo hyper over deed, wou ik hem toch ook wel eens graag zien en inderdaad, echt een superleuke film met voor iedereen wat wils (onze oudste bvb is dan weer enorme fan van Olaf en rendier Sven (hilariteit alom bij de 3 (b)engels want dat is toch wel niet de naam van papa zeker :-p)
Nadat ze de jurken voor mijn 2 metekindjes had gezien, die je hier en hier kan bekijken, werd er een Elsajurk aan haar beloofd voor haar 5de verjaardag.
Vorige week woensdag was het zover en heeft ze de felbegeerde jurk gekregen, een schot in de roos, ze heeft er een hele namiddag in rond gelopen :-), een juwelensetje van de Action erbij en haar outfit was compleet.
Anders dan bij mijn vorige jurken ben ik bij haar wel met een patroon begonnen want de t-shirtjurken van de andere dames waren toch wel krap ondanks de rits die ik er in de zijkant nog had ingestoken en het was gewoon een gepruts om dat mooi afgewerkt te krijgen.
Ik nam het Assepoester/Sneeuwwitjepatroon uit Het grote Disney verkleedboek (ik denk dat je deze spijtig genoeg nergens meer kan verkrijgen buiten tweedehands dan) en paste dat aan naar mijn wensen.
Ook naaide ik de sluier er deze keer niet aan vast, maar zette ik deze met kamsnaps op haar rug zodat ze de jurk ook zonder sluier kan dragen.
 
's Morgens ging ze ook al met een big smile naar school want dinsdag na school heeft ze mee mogen helpen om frozencupcakes te versieren (zij heeft de sneeuwvlokken uitgestoken, de rest had ik in de dag al gedaan).
Al het gerief voor de cupcakes vond ik bij Taart en Deco, hele snelle levering en de producten waren fijn en lekker om mee te werken (eerste keer dat ik rolfondant gebruikte en ging eigenlijk wel heel vlot, de cupcakemix was ook kei-gemakkelijk)









2 opmerkingen:

  1. Nog ene late proficiat aan jullie dochter.Heel mooi gemaakt,slim met die kamsnaps en toffe cup cakes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elsa heeft toch serieuze concurrentie gekregen nu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!