maandag 21 september 2015

Cadeautjestijd

Afgelopen week was het hier feesten geblazen.
Zo waren we uitgenodigd op de trouwreceptie van ons toenmalig buurmeisje (de oudste dochter dus van mijn buurvrouw waar ik naailes van krijg) en mocht onze grote deugniet al naar 2 verjaardagsfeestjes.

Ik vond op Pinterest een leuk idee om het geld te verpakken voor de trouw en vond de onderdelen daarvoor in den Action (behalve de strooihartjes, die had ik nog liggen)


De ene vriend kreeg een (gekocht ;-)) spidermanpak en de andere centjes omdat zijn mama dat had gevraagd om zelf een groot cadeau te kunnen kopen.
Beiden kregen ze daar een gepimpte t-shirt bij waar ik niet veel werk aan had met traceren omdat mijn lieve vriendin die al getraceerd had doorgestuurd, waarvoor dank! :-)
En zoals verwacht vielen ze goed in de smaak.


Voor de rest ben ik druk bezig geweest aan ons poppemieke haar verjaardagscadeautje, ze wordt 5 jaar aankomende woensdag.
Helaas ben ik daar langer aan bezig geweest doordat ik op 1 of ander manier toch over een speldje heb gelockt bij 1 van mijn vorige naaisels waardoor mijn mesjes dus zo bot gelijk iets waren en dit project zonder overlock heb gemaakt (dat is toch wel vloeken zenne als je zo'n mooie afwerking gewoon bent ;-))
Jullie krijgen al een sneak peek, maar ik denk dat het al vrij duidelijk is wat ze gaat krijgen van ons :-p

1 opmerking:

  1. Spontaan komt de luidkeels gekweelde versie van 'Laat het los' in me op ;-)

    Ik ben eens benieuwd hoe ze haar cadeau vond!

    Die glaasjes zijn weer superleuk gevonden. En de t-shirts ook! Schoon getraceerd :-p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!