maandag 3 augustus 2015

Beestig jurkje voor de zus

In mijn vorige blogpost liet ik al vallen dat ik mijn 1 jaar jongere zus een jurkje had beloofd.
Het is ook hetzelfde modelletje geworden als in die blogpost, alleen dan zonder mouwen omdat ze dit gevraagd had en is ook wel leuk, dus misschien binnenkort voor mezelf ook eentje zonder mouwen.

Vermits ze van dierenprintjes houdt, werd het dus een tricot met luipaardmotief van bij Madeline Stoffenmadam. De zwarte versie is er blijkbaar niet meer, maar de bruine nog wel.

Ze heeft het afgelopen vrijdag aangehad voor een verjaardagsfeestje en veel complimenten gekregen, ik mag nog jurkjes maken voor haar heeft ze al gezegd ;-)
Ikzelf vind het super leuk om zo'n zelfgemaakte creaties te kunnen afgeven, iedereen gelukkig dus.

3 opmerkingen:

  1. leuk gedaan! Ik heb dat stofje ook nog gehad denk ik. Ik vond het stiekem ook wel mooi, maar bij mij was het om naar een verkleedfeestje te gaan, dat ik er een jurk van maakte :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikzelf ben niet zo voor dierenprints, maar dit was toch wel een heel mooike en zo zacht.
      Ik was het zelf aan het passen en mijn man vond het zelfs mooi, hij vond het precies wat spijtig dat ik het aan mijn zus ging geven ;-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!