maandag 11 januari 2016

Zelfgemaakte cadeaus voor de feestdagen

Net zoals in 2014 ging ik ook in 2015 voor een mengeling van zelfgemaakte en gekochte cadeaus

Den oudste moest dit jaar eens 'stout' zijn en een snoepcadeautje meepakken ipv een gewoon cadeautje naar school.
De andere 2 hebben dit jaar een gekocht cadeautje meegekregen vermits ik niet genoeg tijd had om iets zelfgemaakt mee te geven.

Voor mijn schoonbroer zijn kerstmis een canvas met het logo van zijn favoriete voetbalploeg (met flockfolie, heb nog niet met vinyl gewerkt en was een last minute project dus op veilig gespeeld)

Voor de dochter en de nichtjes een geflockte t-shirt en rokjes (rimpelrokjes op elastiek), horselovers in de familie :-), witte voor de dochter, zwarte voor de nichtjes.

Mijn zus was helemaal verliefd op het jurkje dat ik voor haar verjaardag maakte dus nog eentje gemaakt in een luipaardstofje.

Romantische kandelaars gemaakt voor ons mama.

 

Armbandjes voor mijn metekindjes om de centen voor de nieuwjaarsbrief toch net iets leuker af te geven

Voor de grootouders, de meters en de peter fotomokken besteld via Smartphoto

4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!