maandag 11 april 2016

Billie in Technopolis

De titel van deze blogpost zou zo een titel van een boek kunnen zijn ;-)

Afgelopen donderdag ging ik nog eens op stap met mevrouw Wollige wolkjes en haar kroost :-)
Deze keer gingen we Technopolis onveilig maken met ons 7-tal ;-)
Het was de eerste keer dat ik er kwam, maar zeker niet de laatste keer! Zo leuk dat het er was!
Uren plezier voor jong en oud.

En nu iets over mijn creatie :-)
Een paar maanden geleden kocht ik het Billie-patroon van Zonen09.
Ik had al her en der gelezen dat het zo'n zalig patroon was en een hele mooie pasvorm had voor smalle kinderen, net wat ik nodig had voor mijn smalle sprietekes want het t-shirtpatroon van Ottobre valt toch nog wat breed en kort naar mijn goesting.
Ik maakte de small-versie van maat 146 voor mijn 137 cm grote jongen (met lange armen en lang bovenlichaam) en ik ben vrij tevreden over het resultaat.
Bij de volgende versie ga ik een beetje verlengen onderaan omdat hij toch maar nipt valt, maar voor de rest zijn er geen aanpassingen nodig.
Ik koos voor de raglanversie en ik denk dat er daar nog veel versies van gaan komen :-) en uiteraard ga ik de andere versies ook nog wel eens testen ooit ;-)

Ook de andere 2 hadden een zelfgemaakte creatie aan.
Wat groeien ze toch snel op een paar maanden tijd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!