maandag 18 april 2016

Jurkje voor mijn metekindje

10 jaar geleden kreeg ik dankzij mijn jongste tante de prachtige naam 'meter' toegekend.
Eind maart werd haar jongste dochter, mijn metekindje geboren.
Nu zit ze daar tussen de tieners en de pubers ;-), onvoorstelbaar hoe snel het allemaal gaat.

Net zoals voor mijn ander metekindje maakte ik voor haar ook de basisjurk uit SVDHZ
Ondanks het feit dat ik bij haar de jurk al wat verkort had viel ze bij haar ook lang dus de volgende jurkjes gaan toch iets aangepast worden, nu zullen we maar denken dat het voor 'op de groei' is ;-)

Ik ben wel heel fier over mijn afwerking, ik heb er wat moeite moeten voor doen, maar mijn lijntjes komen zo goed als perfect uit :-)
Stofje kocht ik vorig jaar bij Infinity Stoffen en is lekker kleurrijk. Ik had nog een stukje over en dochter plaatste natuurlijk ook ineens een bestelling ;-)

De laatste vrijdag van de paasvakantie hadden we met haar afgesproken in binnenspeeltuin Den Deugeniet, je zal het dus met weinig foto's moeten doen want natuurlijk was spelen interessanter dan poseren :-p

1 opmerking:

  1. Ik zou het korter maken want ik vind het persoonlijk veel te lang ... wel knap van je dat de streepjes door lopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!