maandag 25 april 2016

Liam polo en leather sweater uit La Maison Victor

Onze jongste man groeit als kool, zeker nu dat hij sinds november ook naar school gaat, dan gaat het allemaal nog sneller vind ik.
De groeischeut, de dankbaarheid en fierheid tijdens het dragen van mijn creaties, heeft ervoor gezorgd dat ik aan kleerkastvulling deed voor hem :-)

De Liam polo uit La Maison Victor winter 2014 en de leather sweater uit La Maison Victor herfst 2014, die maakte ik vorig jaar ook al eens en hij staat er zo schattig mee :-), alleen is deze versie in tricot ipv in sweaterstof.
Ook de polo vind ik voor herhaling vatbaar, toch niet zo stijf als een hemdje, maar geeft toch iets meer dan een gewoon t-shirt hé.
Ik heb helemaal niets moeten veranderen aan de patronen, zo is het echt leuk naaien.
Het stofje van de polo komt van bij De Stoffenstraat, is tricot en die van de t-shirt van bij Klijntje, maar beiden zijn helaas niet meer beschikbaar (vorig jaar gekocht).
Maar als je tricot gevouwen bootje intypt bij Google kom je wel een paar alternatieven tegen, voor de helikopters is dit stofje wel een goed alternatief.
De gestreepte boordstof komt trouwens ook van bij Klijntje en is echt van superkwaliteit

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!