woensdag 4 mei 2016

Pssst, wij hebben een cadeautje voor jullie (in samenwerking met Atelier In't Leerke)


Een tijdje geleden zag ik een oproep op Facebook passeren van een winkeltje in Lier dat blogsters zocht om mee samen te werken.

Dat leek mij een superleuke uitdaging, dus stuurde ik mijn gegevens door.
Ze vonden mijn blogje wel tof en wilden mij graag eens een keertje ontmoeten om kennis te maken.
De week na de paasvakantie was het zover en ging ik met een paar van mijn creaties naar hun gezellig winkeltje in Lier waar ik toch een paar uurtjes gevuld heb gekregen met rondkijken en tetteren ;-)

Maak kennis met Atelier In't Leerke.
Een winkeltje gevestigd aan de Sint-Gummaruskerk, net voorbij het winkelcentrum en de Grote Markt van Lier.
Een vrij recent winkeltje dat sinds kort overgenomen is door 2 supertoffe jonge dames en zelf ook mama zijn.
Ze hebben een leuk aanbod aan stofjes en fournituren, maar geven ook workshops, stoffenparty's, verjaardagsfeestjes...

Ik kocht daar een mooie glittertricot en ging voor mezelf en de dochter aan de slag met het patroon van de Julia sweater van Compagnie M (boordstof uit eigen voorraad en ooit tweedehands gekocht, maar ook daarvan hebben ze een leuk aanbod)

Het resultaat is leuk geworden en zo gaan er zeker nog een paar volgen, zowel voor mij als voor de dochter.
Die van mij ga ik volgende keer wel een beetje verlengen aan de armen en het lijf, ik denk dat dat toch nog net iets comfortabeler gaat zitten, mijn kinderen hebben het van geen vreemden dat ik meestal alles moet verlengen ;-)

Assorti nagellak <3

En nu het cadeautje: ik mag via mijn blog jullie een kortingscode aanbieden als moederdagactie!
Dus ik zou zeggen: neem zeker eens een kijkje op hun webshop en je vindt er vast wel iets naar je zin

Ze geven 20% korting vanaf vandaag tot en met 8 mei, geef hiervoor de code 'Moederdag' in bij je bestelling.
Daarbij geven ze per 2 meter bestelde stof een meter effen katoen er gratis bij (de kleur van de effen katoen wordt door hen gekozen)
Bij bestellingen vanaf 50 euro krijgen jullie er nog eens een metertje zwart witte pandastof erbovenop (dit zolang de voorraad strekt)

Of ga eens met hen kennis maken op hun opendeurweekend met exclusieve acties en kom mee naaien voor het goede doel.

                                     

4 opmerkingen:

  1. Oh leuk zo mooi assorti! :-)
    En tof dat je zo weer een leuke winkel hebt ontdekt! Alleen jammer voor de portemonnee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Ja dat is waar, nooit gedacht dat een hobby zo'n verslaving kon worden ;-)

      Verwijderen
  2. Dank u :-)
    De eer voor de foto's trekken gaat naar de oudste zoon, behalve de laatste foto, dat is een selfie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!