maandag 23 mei 2016

Pin it and make it: maart en april

In januari zag ik een oproep bij Liesellove die mij wel aansprak, dus ik schreef mij mee in.
Elke week effectief een pin uitwerken lukt me niet, maar ik merk het wel dat ik meer moeite doe om mijn Pinterestborden af te schuimen op zoek naar inspiratie
Al de pins die ik effectief al uitgewerkt heb, vind je op het bord 'Gepind en gemaakt/gebruikt'

Maart

Haaienpak voor de zoon, uitgebreide blogpost

 Leeskussens, uitgebreide blogpost hier

 Hartjes geknutseld met de dochter, hier geblogd

Paasslinger geknutseld met de dochter

April

Uitstapje naar Technopolis, stond al een tijdje gepind op mijn Pinterestbord Uitstapjes
Sfeerfoto's 


Uitgebreide blogpost over de verjaardag van onze jongste zoon

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!