woensdag 11 mei 2016

Hoera 3 jaar!

3 jaar geleden werden wij op 30 april trotse ouders van ons 3de wondertje.
Ondertussen is hij uitgegroeid tot een grote flinke deugniet dat graag naar school gaat.
Wat gaat de tijd toch snel!

Ik maakte een Gingerbread-hemdje uit Homemade Mini Couture nu hij daar groot genoeg voor is, dat was nog niet het geval toen ik het testhemd en het officieel hemd maakte voor grote broer ;-)
Stofje heb ik van iemand overgekocht en is van de oude collectie van Riley Blake dus nog vrij onvindbaar vrees ik.
Ik werkte het af met kamsnaps voor een speels effect, maar die drukknoopjes zijn mijn dikke vrienden toch niet zenne, het plaatsen op zich geen probleem, maar zelfs met nadrukken zonder dopje gaan ze toch niet zo goed dicht :-(

En het is me ook eindelijk gelukt om een herbruikbare kroon te maken :-), wij zitten dus safe voor een paar jaar ;-)
Ik nam de vorm van de kroon van Mina Dotter (en paste die wat aan vermits mijn cirkels met cijfers wat groter waren dan verwacht ;-)) maar werkte af met velcro zoals de kroon van Handmade Mieke
De cirkels en cijfers komen van bij De Viltshop
Het stofje is van bij Megastoffen Coupons (momenteel alleen nog maar bestellen via Facebook)

Uiteraard werd er ook gefeest op school. Ik pinde een tijdje geleden al een caketrein gemaakt door Villa Speelmama en ook bij Boomie zag ik een leuke passeren.
Kleine bandiet zag de foto's en was meteen verkocht :-), de kindjes waren laaiend enthousiast en er werd serieus goed gesmuld volgens de juf :-)

En dan nu de foto's!
De lightbox won ik trouwens via een leuke give-away! Ik deed via Facebook mee aan een give-away van Leuke wereld en won hiermee haar boek Happy kids en de lightbox van Kids with flair (heb ondertussen nog wat extra icoontjes en gekleurde letters bij besteld)

Bliksem Mc Queen taart zelf gekozen in Carrefour, ik had verwacht dat hij voor Mickey Mouse ging gaan, maar kleine jongens worden groot hé haha
Zie hem eens blinken :-)
Kroon van in de klas

2 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de jarige! Mooi hemdje, leukdat je 1 knoop in een andere kleur deed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-)
      Ik vond het een speels effect hebben en ook wel handig om te weten welke knop waar moet ;-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!