maandag 13 juni 2016

Cadeautjestijd

Mei en juni zijn hier standaard de maanden waar er cadeautjes in uitgedeeld worden.
Mei is de maand van de communies, lentefeesten en soms wel eens een trouw of ander leuk feest, juni van de verjaardagen :-)

Voor een lentefeest en een trouw in mei waagde ik mij eens aan transferpapier op canvas en ik moet zeggen dat het vrij goed gelukt is, dat ga ik zeker nog eens doen.
Nichtje is verzot op paarden, dus dat werd een afbeelding met paarden
De buren van een paar huizen verder kregen de tekening van hun dochter cadeau die ze ook gebruikt hadden op het uitnodigingskaartje, die waren er ook heel blij mee, ze waren zelf ook al achter iets aan het zoeken om de tekening te kunnen presenteren in hun huis.

In juni maakte ik voor de meter van kleine bandiet een vereenvoudigde versie van het befaamde An-tasje
Mijn schoonbroer werd afgelopen zaterdag 30 en kreeg een biertaart
Die taart gaf ik 2 jaar geleden ook al eens cadeau en was toen ook al een enorm succes, dus als je inspiratie zoekt voor een man ;-)

Uiteraard werd alles nog aangevuld met andere dingen


2 opmerkingen:

  1. Schitterende cadeaus 😊. Stuk voor stuk ! Die biertaart ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeaus!! Amai, daar heb je werk aan gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!