maandag 20 juni 2016

Zomer waar ben je? Je bent zeer welkom ;-)

Het goede weer mag nu echt wel komen en wat langer blijven dan die paar dagen dat we al hebben gehad, mijn kindjes snakken naar korte broeken, t-shirts met korte mouwen en de dochter wilt zo graag al haar rokjes, topjes en jurkjes aan.
Ik ben volop met zomerse kleding bezig in de hoop dat ze het binnenkort toch wel eens kunnen dragen ;-)

Zo maakte ik nog eens een rimpelrokje op de Mina Dotter-wijze met een bijpassende geflockte t-shirt bij zoals ik hier al eens deed.
Ondertussen is dit het 6de exemplaar, nummers 2 en 3,4 en 5 zag je hier
Redelijk simpel om te maken en heel leuk om te dragen, aanpasbaar naar elke stijl dat je wenst, meer hebben we niet nodig hé.
Het t-shirt is gepimpt met een glitterflex van bij Hotfix, ik gebruikte deze tekst
Het stofje is 1 van de eerste stofjes die ik kocht toen ik begon te naaien en is van bij stoffen.net volgens mij, dus het werd dringend tijd om dat te verwerken ;-)

2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!