maandag 11 juli 2016

Familiefotoshoot in matching outfits

Begin juni deden we een familiefotoshoot als cadeautje voor ons mama haar verjaardag.
Vermits ze 5 kinderen heeft, allemaal met een partner, 5 kleinkinderen (6de op komst voor eind september) en een pluskleinkindje was dit een hele opgave om een datum te vinden en om ons mooi op de foto te krijgen ;-)
Maar we zijn tevreden met het resultaat en we hebben er ineens allemaal een mooie gezinsfoto/koppelfoto ook bij.
Na de shoot gingen we met zijn allen nog gezellig iets drinken en spelen bij De Schuur hier op het fort.

Zoals de titel al zegt en je op de foto's kan zien, ging ik voor matching outfits :-), alleen de man des huizes kreeg (weer) niks zelfgemaakt ;-)

Mijn jurk blogde ik vorig jaar al, ik had nog een stukje over dat ik bewaard had om ooit een rokje te maken voor de dochter.
Ik maakte dus een klokrokje uit het boek van Mme ZsaZsa voor haar.
De jongens kregen een polo-achtig shirt uit een oude Ottobre.
Nr 27 London tricot shirt uit Ottobre zomer 3/2009 (kan nog nabesteld worden op de website).
Ik dacht dat dit gemakkelijker ging werken dan een echt poloshirt, maar de werkwijze is toch niet wat het moet zijn en ik heb het bij beiden serieus moeten versmallen, dus volgende keer doe ik gewoon wat meer moeite en begin ik direct met een gewoon poloshirtpatroon ;-) want het is toch wel direct wat 'chiquer' met zo'n kraagje erbij.


1 opmerking:

  1. Wat leuk zo'n fotoshoot voor de oma! En nog leuker dat jullie dan bijna allemaal iets zelfgemaakt dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!