maandag 18 juli 2016

Pin it and use it ;-), flock-flexfolie

Het werd nog eens tijd om mij bezig te houden met de 'Pin it and make it' uitdaging van bij Liesellove.
Deze keer geen echte make it, maar eerder een use it ;-)
Ik heb namelijk mijn cameo nog eens aan het werk gezet en een paar leuke tekeningen/woorden van op mijn Pinterest genomen.
De flock en flex komt van bij Hotfix
Diegene die ik effectief al gebruikt heb, vind je in het mapje gepind en gemaakt/gebruikt, maar kijk zeker ook eens bij mijn meisjesjongensuniseks en allerlei mapje :-)
Als er 1 ding is dat ik nu wel heb geleerd is dat witte t-shirts bij mijn kinderen (nog) niet echt aangeraden zijn, er zijn er al een paar met (verf)vlekken enz die ik er waarschijnlijk niet meer ga uitkrijgen *zucht*, vooral bij de dochter raar maar waar, ik denk dat die geen knutselschort meer aankrijgen in school en vermits ik ook niet weet wanneer ze effectief gaan knutselen doe ik ze eender welk kledingstuk aan.
 
Voor deze t-shirt heb ik een paar attributen moeten bovenhalen zoals rode lippenstift en mijn schoenen met hakken om haar op de foto te krijgen.
Deze heeft ze aangehad met de feestdagen, maar sinds dat grote broer haar heeft verteld wat de tekst betekent wilt ze hem spijtig genoeg niet meer dragen want hij past echt wel bij haar ;-)
Soms, zo heel soms kan ze ook eens een engeltje zijn, maar deze t-shirt is dus eerder sarcastisch bedoeld ;-)
Het rokje had ik toen al geblogd, dit t-shirtje past er wel goed bij vind ik, deze foto's zijn op het schoolfeest gemaakt

Kleine man staat superzot van Mickey Mouse, dus het was scoren met zijn t-shirts


2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!