maandag 25 juli 2016

Hoera 9 jaar!

Afgelopen woensdag werd onze oudste zoon al 9 jaar.
Volgend jaar hebben wij onze eerste tiener in huis seg, wat gaat de tijd toch snel!
Vermits hij in de grote vakantie verjaart en vlak voor een feestdag doen we tegenwoordig zijn feestje voor de klasgenootjes al eind juni omdat er anders bijna niemand kan komen, ook zijn traktatie voor de klas werd toen al voorzien.

Net zoals bij de dochter gingen we voor thema-cupcakes, de ingrediënten werden weer bij Taart en Deco besteld.
Vermits hij helemaal in de ban was van de voetbal werden het cupcakes met de Belgische kleuren en chocoladeballetjes van bij Action :-)

Het klasfeestje was ook weer een succes.
Ik had een paar spelletjes voorzien zoals donuthappen, eilopen (met plastic eieren ;-)), zaklopen, elkaar bekogen met plakballetjes... voor de rest hebben ze zich geamuseerd met voetballen enz.
Op de tafel stonden versnaperingen (chips, kaas, salami, groentjes,...) ipv pannenkoeken ofzo vermits ze er toch al de leeftijd er voor beginnen krijgen en ook dit was een succes.

Voor het familiefeestje maakte ik voor hem net zoals voor op zijn communie een Gingerbreadhemdje uit Homemade Mini Couture.
De breedte was nog ok, heb het wel wat moeten verlengen ;-)
Helaas weet ik niet meer waar ik het stofje gekocht heb, het viel alleszins enorm in de smaak bij hem.
Deze keer toch terug kamsnaps geriskeerd omdat ik er last minute aan begonnen was en deze gaan wel veel beter open dicht dan bij kleine broer zijn hemdje (die waren kleiner en volgens mij zijn deze wel van een 'ander merk')

Ook zijn traktatiezakjes waren in het legerthema en heb ik besteld bij Lobbes (ik ging ze eigenlijk laten uitdelen op zijn klasfeestje, maar ben het helaas vergeten, maar het heeft dus nog kunnen dienen voor de nichtjes en neefjes)

 De uitnodiging voor de klasgenootjes werden gemaakt met confetti, ideetje van op Pinterest :-)

skateboard gekregen van zijn peter, wat voelde hij zich stoer ;-)

3 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de jarige! Mooi hemdje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's seg, je maakte er nogal werk van!
    Dacht je al na over de challenge? Ik maakte een FB-groepje aan, mail je mij even als je erbij wilt? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ziet er een heel leuk feestje uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!