maandag 1 augustus 2016

Kapsels

Vanaf dat ik wist dat ik een dochter ging krijgen, hoopte ik op een meisje met mooie haartjes die het leuk vindt dat er vanalles met haar haartjes gedaan wordt.
Helaas heb ik even moeten wachten op dat lang haar en vindt ze het niet altijd even leuk dat ik zit te frullen ;-)
Maar toch bijt ik door en is ze achteraf wel tevreden met haar kapsels ;-)
De laatste maand vraagt ze er zelf achter dus we boeken vooruitgang :-) en ze wilt 'lang prinsessenhaar', echt tof, dan kan ik eindelijk de dingen op mijn pinterestboard 'kapsels en nagels' uitproberen ;-)
Het leek mij wel leuk om eens een overzichtje te maken van een paar leuke haarcreaties.

Juni 2013: hoera het eerste staartje is een feit!
Een palmboompje zoals mijn mama dat vroeger noemde :-)
juli 2013: 2 staartjes
Opgekleed voor grote broer zijn verjaardagsfeestje
februari 2014: 2 wilde dotjes
Kapsel voor het schoolfeest met als thema circus en zoals je kan zien was ze een leeuwtje :-)
Januari 2015: haar haartjes zijn ineens super hard gegroeid, tijd voor de nog specialere dingen
dit is een 'Elsavlecht' (een ingevlochten vlecht, maar dan schuin naar de zijkant gevlochten)
juni 2015: een diadeem met bloemetjes, dus niet direct iets heel speciaal, maar wel mooi
Haar outfit heb ik toen geblogd
Oktober 2015: hoe hard kan een kind groeien op een paar maanden tijd? Jurkje te klein :-(, nog even zo gedragen voor de klasfoto ;-)
Een paardenstaart aan de zijkant, simpel en superschattig effect
Oktober 2015: een paardenstaart met een 'knoop', heel simpel, maar toch speciaal
Jurkje werd toen geblogd
Januari 2016: een staart met véél rekkertjes, dit vindt ze zelf een heel leuk kapsel en zo lijkt haar haar echt superlang
januari 2016: nog eens de rekkertjes aangepast aan haar outfit ;-)
Het jurkje zag je hier
Januari 2016: geinspireerd op deze pin, maar haar haartjes zijn net nog niet lang genoeg om er mooi rond te krijgen doordat ze een pony heeft gehad en dus nog niet alles even lang is
februari 2016: nog eens de 'Elsavlecht' om haar carnavaloutfit compleet te maken
mei 2016: dit kapsel maakte ik vroeger bij mezelf ook regelmatig, een dot met speldjes, simpel, maar toch speciaal
De volledige outfit zie je hier
juni 2016: dit kapsel heb ik niet zelfgemaakt ;-)
Maar we waren op uitstap naar de familiedag van de Gezinsbond en daar stond een poëtisch kapsalon
De dochter wou alleen als ik het ook deed hihi
Juni 2016: nog eens de knoop
juli 2016: beachkapsel :-)
juli 2016: jeugdsentiment, dit deed ik ook altijd bij mijn zusjes en nichtjes voor de bekjes achteraf :-)
juli 2016: de dag erachter had ze dus effectief kei-mooie bekjes en fier dat ze was, zeker omdat ze veel complimenten kreeg in de winkel :-)
juli 2016: vlechtjesstaart, dit vond ze ook heel tof en helemaal niet ingewikkeld ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb dat ook allemaal mogen doen en zelfs nu ze 19 jaar is mag nog regelmatig haar haren invlechten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik een leuk vooruitzicht :-)
      Ik deed veel bij mezelf en mocht het ook altijd doen bij mijn zussen en nichtjes en vind het leuk om te doen :-)

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!