maandag 15 augustus 2016

Zelfgemaakte cadeautjes voor het toekomstig neefje

Mijn zus die een jaartje jonger is dan mij en voor haar verjaardagscadeau of kerstcadeau al eens achter zelfgemaakte cadeautjes vraagt is zwanger!
In september is het zover en komt er nog een jongetje bij in de familie :-)
In juli was ze jarig en vroeg ze dus om spulletjes voor hem of centjes/cadeaubonnen om zich voor te bereiden op zijn komst.
Ik weet de naam en het thema van de suikerboontjes al, ze zijn beiden nogal stoer en kunnen wel lachen om een grapje dus ik heb mij kunnen uitleven :-)
Het cadeautje viel dan ook enorm in de smaak.

Voorbeelden terug te vinden dit Pinterest-board

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!