maandag 22 augustus 2016

Cameofun

Toen ik met de cadeautjes voor het toekomstig neefje bezig was kwam de vraag van mijn kinderen waarom dat zij niks kregen ;-)
Ze beloofden zich flink te gedragen en mooi samen te spelen zodat mama nog wat extra tijd had om voor hen ook iets uit te snijden, wat ziet een creatieve mama toch af hé ;-). Ik ben stiekem wel blij dat ze al die zelfgemaakte spullen zo leuk vinden :-)

Alles terug te vinden op dit Pinterest-board

De gepersonaliseerde rugzakken zag ik een hele tijd geleden op de blog van mijn vriendin
Dus ook de tip van goedkope, maar kwalitatieve rugzakken van bij Decathlon komt van haar
Oma haar keukenschort zag je toen al, helaas was er iets fout gelopen in de was waardoor de flock er deels af was gekomen. Een groot deel kreeg ik eraf, maar een deel bleef hardnekkig kleven.
Gelukkig kon ik het dankzij de ster oplossen en stiekem vind ik deze versie zelfs leuker dan de eerste versie ;-)

Grote deugniet koos deze zelf uit, heel toepasselijk voor hem, maar helaas voor hem zijn we nogal streng op het gebied van game-tijd ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!