maandag 29 augustus 2016

Leuke uitstapjes in de buurt van Borsbeek

Grote vakantie, de periode om nieuwe plekjes te ontdekken.
Vermits dat mijn kindjes echt hevige karaktertjes hebben en graag buiten spelen maken we gretig gebruik van de dagen met goed weer.
Hierbij een overzicht van uitstapjes die we gedaan hebben in juli en augustus.
Zo'n 2 maanden vakantie, het lijkt lang, maar wat is het weer snel voorbij gegaan, er staan dus nog wel een paar uitstapjes op mijn Pinterest-board om uit te testen ;-)

Begin juli ging ik met mijn zussen naar de officiële opening van de nieuwe speeltuin te Boelaerpark in Borgerhout, helaas was deze door het slechte weer niet afgeraakt, dus zullen we nog eens moeten gaan piepen bij goed weer (wij geraken daar op een kwartiertje met de fiets)
De randanimatie was wel heel leuk: springkastelen, reuzenspellen, knutselen, gratis drankje voor de kindjes


Met het verlengd weekend in juli hebben we een week op De Lilse Bergen gestaan met de caravan.
Super leuke camping om met kinderen te doen en jeugdsentiment voor mij vermits we daar zelf hebben gestaan van mijn geboorte tot mijn 16 jaar :-)
We hadden super veel chance met het weer en dat nodigde dus ook andere mensen uit waardoor ik zo goed als elke dag ander gezelschap had :-) (onder meer mijn zus, mijn tante met mijn nichtje (mijn metekindje), mijn vriendin die al een paar keer genoemd is geweest op mijn blog,...)


 
Sinds maart 2016 is er dichtbij de schaatsbaan in Deurne een nieuw speelbos, namelijk Het Groot Schijn, wat was het daar leuk! En weer een speeltuin waar we met de fiets naartoe geraken.
Een verborgen pareltje dat ik heel toevallig via Google heb gevonden :-)
Samen met mijn zus de speeltuin daar onveilig gaan maken
Voor de oplettende lezer: inderdaad met een kindje minder want onze oudste was toen op scoutskamp, voor de allereerste keer 10 dagen van huis, spannend! Maar hij heeft ervan genoten!


Vermits dat Het Rivierenhof daar schuin over was zijn we daar ook maar ineens nog gestopt ;-)
De kinderboerderij was spijtig genoeg niet open
Voor de Pokemon Go-spelers onder de bloggers, daar zit het blijkbaar enorm vol met Pokémons aan de mensenmassa te zien met een smartphone in hun handen :-O


Eind juli ging ik met goed gezelschap naar Sfinks Mixed in Boechout een gratis en heel kindvriendelijk festival!


Voor mijn zus haar verjaardag gingen we De Bosrust in Essen onveilig maken (ok niet meer echt in de buurt ;-), maar toch wel een vermelding waard)


Als we bij ons mama op bezoek gaan, gaan we meestal ook de speeltuin in het park van Lint onveilig maken als het weer het toelaat (mijn zus woont ook in Lint en de kindjes waren bij ons mama dus ze konden weer gezellig samen spelen)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!