maandag 5 september 2016

Ik mocht een nieuw patroon testen :-), meet Isa

Een patroon testen, dat stond al een tijdje op mijn to do-lijstje.
Ik heb me dus ook al enkele keren aangemeld bij oproepen, maar iedere keer zonder resultaat.
Wat was ik dus in de wolken toen ik bericht kreeg van From Niki With Love dat ik haar nieuwste patroontje mocht testen :-)
Bedankt voor de leuke ervaring Niki!

Meet Isa, een racerbackpatroon met 3 opties: een strandjurk, een maxi-jurk en een topje.
Het is een pdf-patroontje dat je hier kan aankopen aan een mooie prijs van €3,5

Ik maakte het strandjurkje en het topje (en zoals je op de foto's kan zien kan de top ook perfect voor jongens :-))
Doordat ik testte in de echte beginfase van het patroon valt mijn jurk tot over haar knieën, de dochter wilde persé deze lengte houden en ik vind het wel leuk zo dus heb ik het zo gehouden, dan past het hopelijk volgend jaar ook nog ;-) (de uiteindelijke versie is een kortere versie geworden tot ongeveer aan de knie)
Voor het topje nam ik dezelfde maat als het jurkje voor haar, voor de jongens maakte ik het een maat groter zodat hij niet te hard ging spannen ;-)
Ik denk dat er nog jurkjes en topjes gaan volgen tegen volgend jaar :-)













Op de stof van haar jurkje was ik op slag verliefd! Het is er eentje van Znok en kocht ik bij Stoffetuur
De stof met monstertrucks kocht ik al een tijd geleden bij De Stoffenmadam en vind ik dus ook niet meer terug op de website
Het bloemenstofje is volgens mij van bij Megastoffen

1 opmerking:

  1. ooohhh leuk! En amai das wel een heel schappelijke prijs! Eentje om te onthouden voor volgende zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!