maandag 19 september 2016

Zwangerschapsfotografie :-), pin it and use it

Zoals je in dit berichtje al kon lezen, is mijn zusje zwanger :-).
Bijna 39 weken ondertussen, uitgerekend voor 27 september dus ons neefje kan er zo goed als ieder moment aankomen.

Ik ben - zoals de meesten waarschijnlijk al gemerkt hebben ;-) -, graag bezig met fotograferen (momenteel nog met een heel simpel toestelletje, maar mijn spaarpotje om een iets beter model te kopen is bijna vol, joepie), dus toen ik mijn zus voorstelde om een shoot te doen twijfelde ze geen moment.

2 weken geleden heb ik foto's genomen en ondertussen zijn ze dus ook wat bewerkt.
Inspiratie haalde ik grotendeels op Pinterest, daarom dus weer een pin it and use it ;-)
De originele foto's vind je in mijn mapje "gepind en gemaakt/gebruikt/gedaan", mocht je daar benieuwd naar zijn.
We waren beiden zeer tevreden over het resultaat.


1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!