maandag 26 september 2016

Hoera 6 jaar!

Afgelopen vrijdag werd ons meisje al 6 jaar!
Waar is de tijd seg, die vliegt echt voorbij *zucht*
Ondertussen zit ze dus al in het eerste leerjaar die pittige dame van ons, ben benieuwd wat de toekomst nog brengt voor haar.

Bij een verjaardag horen natuurlijk traktaties en een nieuw jurkje voor het familiefeest ;-)
Haar klasfeestje heeft ze aankomende zondag nog te goed.

Vorig jaar koos ze voor Frozencupcakes, dit jaar wist ze ook heel goed wat ze wou: lieveheersbeestjes-cupcakes zouden het worden, ik verschoot er dus niet van dat ze geschminkt als lieveheersbeestje terug thuis kwam vrijdag ;-), ik had haar zelf al van een assorti t-shirt voorzien ;-)
De kleurtjes had ik nog van grote broer zijn Belgische cupcakes, de oogjes en de cupcakesmix werd wéér besteld bij Taart en Deco

Het jurkje is de basisjurk uit Stof voor durf-het-zelvers, maar dan met het doorgeknipte voorpand met paspel tussen en een klokrokje ipv de a-lijn, leuk om te zwieren :-)
Stofje is er eentje van bij Liesellove toen ze nog een webwinkel had en heeft ze zelf uit mijn stoffenvoorraad gekozen











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!