maandag 3 oktober 2016

Wij presenteren u The Skippy Skirt!

Naailand is weer een patroontje rijker en wat voor 1! En nog eens gratis ook, wat wil je nog meer?

De skippy skirt is een rok in de maten 2j t/m 12j, die kan gemaakt worden in stretchstoffen.
Het is een eenvoudig rokje met een lichte A-lijn, die getypeerd wordt door de kangoeroezak op de voorzijde.
Een tweede versie verstopt de zak achter het voorpand en geeft mogelijkheid tot accentueren met paspel en stofjes die komen piepen aan de zakken.
Een patroon dat zich uitstekend leent om restjes op te werken, voor het zakje heb je niet veel stof nodig. Je kan de tailleband in dezelfde stof maken of (contrasterende) boordstof gebruiken.
Met of zonder striktouw, dat kan je zelf kiezen.

Een gratis patroon van So Popo Sew, een dame met een zeer inspirerende blog, haar creaties zijn altijd prachtig en speciaal.
Hier vind je het patroon en de instructies, ze heeft het patroontje vrijdag gelanceerd en er volgt dus een heuse blogtour waar ik mee deel van uitmaak :-)
Ik twijfelde dus geen minuut om me op te geven als testpersoon toen ze een oproep plaatste op haar Facebookpagina en wat was ik blij dat ik mee mocht testen.

De dochter was meteen fan van het sportieve rokje en vooral van de zak ;-)
Haar bijpassende Julia Sweater maakt de outfit compleet (kind blij dat het stofje eindelijk verwerkt is want daar zat ze al even op te wachten :-p)









Deze Julia is direct een pak speelser dan de eerste die ik voor haar maakte.

Voor de creaties van de andere blogsters te bekijkende aankomende dagen, hierbij een lijst van de andere dames. 
Biezonder / Mamadammeke / Confetine / Inspinration / Naaisgerief / Do Did It / Beletoile / Woohoo by Davina / MamC Blogger / Momfieme / C-art-oline / Bellevi / Stokstaartjedoethetzo / Magnifieka / De Zussen / Koekjehaakjemaakje / Mamacreatief / Somerskes

4 opmerkingen:

  1. Supertof, ook in combinatie met die Julia. Doet me eraan denken dat ik ook zo eens een combinatie kan maken. Bedankt om mee te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!
    En wat een fotomodelletje is je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap ... en de julia erbij maakt het een leuke herfstcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute. I love both patterns and the model!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!