maandag 10 oktober 2016

Welkom in de familie neefje Thorsten!

Afgelopen woensdag is mijn zusje bevallen van een flinke zoon Thorsten!
Het blijft toch wel heel speciaal zo'n nieuw klein wondertje in de familie :-)
Zoals je kan zien houden de mama en papa van vikingen, het geboortekaartje en de suikerbonen enz waren dus ook in dat thema, ik leefde mij verder uit met cadeautjes in dat thema ;-)

Als verjaardagscadeau kreeg ze in juli al een gepersonaliseerde vlaggenslinger en pamperzakje voor hem (die trouwens ophing in het ziekenhuis :-D), nu kreeg hij bovenop de cadeautjes van de geboortelijst nog wat gepersonaliseerde dingen: een geboortebody, een lampje en klokje voor op zijn kamer en een pampertrein (want pampers kan je nooit genoeg hebben ;-))

Ik heb ondertussen het boek Pimp it! gekocht en met de tips dat er in staan lukte het plakken met vinyl zo goed als vanzelf, joepie :-)

Ook de kindjes leefden zich uit in het vikingthema en maakten mooie tekeningen voor hem.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!