maandag 17 oktober 2016

Kleine cadeautjes

Afgelopen weken (maanden) werden er hier ten huize Frullemieke weer zelfgemaakte cadeautjes uitgedeeld.
Allemaal 'kleine' cadeautjes, daarom dat ik ze meestal opspaar vooraleer ik er een blogbericht over maak ;-)

Zo maakte ik in mei een dekentje voor mijn zus haar schoonmoeder (ze had het deken van mijn zus zien liggen en was er blijkbaar helemaal verliefd op dus vroeg mijn zus of ik er eentje kon maken ;-)) deed ik mee aan een verjaardagsswap in juni via het facebookgroepje Swapperdeswap
kreeg kleine T zijn meter in juni een hartjescanvas van hem voor haar verjaardag bovenop een cadeaubon
werden er in september en oktober nog wat geflockte t-shirts meegegeven als extra verjaardagscadeautje voor klasgenootjes.

Ik kreeg: kaarsjes, een gepersonaliseerde keukenshort, een scharenhoesje en stoffen potje
Ik gaf een setje oorbellen en ring verpakt in een antasje
De kleinste mee geplakt, fier dat hij was :-)




1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!