maandag 21 november 2016

Legolovers & boekenwurmen

Het zou zo de titel kunnen zijn van een 'echt' boek ;-)
Ik maakte 4 cadeautjes voor 4 schatten van kinderen, namelijk die van mijn vriendin wiens naam hier al een paar keer gevallen is ;-)

Het plan is wat grootser uitgevallen dan gepland haha.
Het zit namelijk zo: zij gaf in 2015 mijn zoon een gepimpt magneetbord en gevulde gepimpte snoeppot cadeau voor zijn communie. Haar zoon deed tegelijkertijd zijn lentefeest en ik beloofde hem een t-shirt met legoblokjes, maar het kwam er maar niet van om die te maken...
Ondertussen was het al 2016 en was 1 van de dochters aan de beurt, in 2017 heeft ze er nog eentje en de jongste volgt in 2018 volgens mij.
Dus ik had zoiets van weet je wat, ik maak gewoon ineens voor alle 4 een cadeautje ;-)

Tijdens de herfstvakantie zijn we samen gaan bowlen en heb ik werk gemaakt om de cadeautjes af te geven.

Zoals je ziet kregen mijn zonen ook een t-shirt met legoblokjes, ze zouden zo een groepje kunnen beginnen de 3 T'tjes ;-).
3 deugnieten bijeen, zie je wel op de foto zeker hé haha.
De t-shirts zijn de raglanversie van de Billie met korte mouw (voor alle 3 de smallversie) van Zonen09
De lange versie maakte ik ook al eens en toen was ik dus ook op stap met haar ;-)

Leeskussens zonder naam zodat ze misschien nog onderling konden wisselen, maar ik had dus goed gegokt ivm de stofkeuze :-)


1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!