maandag 14 november 2016

Presenting the Raglan Party Dress

Nederlands
Een tijdje geleden zag ik een oproep voor een prachtig jurkje dat getest moest worden, ik waagde mijn kans om tester te worden en mijn hart maakte een sprongetje toen bleek dat ik geselecteerd was :-)
Het is een jurkje met schouderstukjes, een mooie v-rug en plooitjes in het voor-en achterpand waardoor je eindeloos kan combineren met stofjes.
Ik ben helemaal verliefd op het patroontje van Call Ajaire, je kan het vinden in het digitale naaimagazine One Thimble
Geniet maar mee van de foto's, ze was helemaal in haar nopjes met haar nieuwe jurk en de lolly ;-)
De blauwe met roze was een vroegere testversie dus die ziet er nog een beetje anders uit

Engels
A while ago I saw a testerscall for a beautiful dress, I took my chance to be a tester and my heart made a little jump when it turned out that I was selected:-)
It is a dress with shoulder pieces, a beautiful v-back and pleats in front and back which gives you an endless combination with fabrics.
I'm totally in love with the pattern of Call Ajaire, you can find it in the digital sewing magazine One Thimble
Enjoy the photos, She was very happy with her new dress and lollipop ;-)
The blue with pink version was an earlier version so that still looks a little bit different.

 If you would like to see more Raglan Party Dresses, please visit this blogs:













6 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!