maandag 12 december 2016

Lewis Coat van Compagnie M

De Lewis Coat van Compagnie M, het allereerste jongenspatroon van haar hand en direct een schot in de roos.

De leuke uitstraling van deze jas en de wedstrijd die eraan kwam, deden mij het patroontje kopen.
Vermits ik graag uitgedaagd word op naaigebied kwam deze wedstrijd als geroepen ;-)
De allereerste keer dat ik een jas maakte en dat is mij wel bevallen.
De zoon werd er bij geroepen om mee te kiezen en daaruit blijkt dat deze 9-jarige jongen weet wat hij wilt: hij koos een Softshell met legerprint en lekker warme fleece vanbinnen en daarbij kozen we reflecterende paspel.
We zijn beiden superblij met het resultaat :-)

Iets gewonnen heb ik niet, maar ik ben wel ik ben wel fier op mijzelf dat ik een jas heb gemaakt en de zoon is kei-tevreden, dus daar doen we het voor hé :-)

2 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!