zaterdag 24 december 2016

Prettige feestdagen! En een beetje reclame

Prettige feestdagen!
Het gedichtje met onze wensen aan jullie is vrij goed te lezen dus ga ik niet nog eens neertypen ;-)

Ik had weer een heel concept in mijn hoofd zoals ik vorig jaar heb gedaan met de kerstpyjama's, maar helaas had ik te weinig tijd om alles te naaien dus werden het mooie kleertjes en werd de slee nog eens bovengehaald zoals 3 jaar geleden, wat zijn ze gegroeid!


En zoals mijn titel al zegt, ga ik ook een beetje reclame maken, als er iets goed is mag het ook gezegd worden hé ;-)
Ik denk dat het merendeel van de (bloggende) mama's Goedgemerkt wel kennen en kunnen beamen dat hun producten echt wel goed zijn, hele snelle levering ook.
Ikzelf gebruik hun klevers en instrijklabels al een hele tijd en ben er zeer tevreden over.
Al de plastic gaat hier in de afwasmachine en de kleren worden zowel in de wasmachine als droogkast gestoken zonder problemen.
Ik zou zeggen bekijk de site eens op je gemak want ze hebben nog meer toffe producten, bundelvoordelen enz.
Ze hebben regelmatig acties (google maar eens op goedgemerkt kortingscode) en eens dat je je e-mailadres enz hebt doorgegeven krijg je ook mails met leuke kortingen als je kindjes verjaren.



1 opmerking:

  1. Hier ook een tevreden 'klant' van goedgemerkt.Bestel al jaren bij hen...
    Ook voor jullie, warme gezellige feestdagen en een mooi 2017!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!