zondag 1 januari 2017

Top 10 van 2016

Net zoals vorig jaar en 2 jaar geleden start ik dit jaar terug met een top 10 van mijn meest gelezen blogposts :-)
Leuk om al mijn creaties terug te zien op deze manier en ik ben best wel trots op mijn top 10
Ik hoop dat er nog veel zo'n creatieve jaren mogen volgen voor iedereen die dit wenst :-D

Nr 10: De Lewis Coat van Compagnie M
De zoon is supercontent met zijn unieke jas en vanaf dat het weer wat beter wordt, gaat deze zeker heel veel gedragen worden


Nr 9: Petite Stitchery and co, patroontest
1 van de uitdagingen op patroontestgebied :-), iedereen reageert super enthousiast als ze dit setje aan heeft


Nr 8: Pokémon, gotta catch them all!
De zoon is dol op deze creatie :-)


Nr 7: Zelfgemaakte cadeautjes voor de vriendjes en vriendinnetjes
Ik vind het leuk om de kinderen iets origineel te geven en de cadeautjes worden altijd met zeer veel enthousiasme ontvangen


Nr6: Zakje, kussen en een rokje
Onder het motto: simpel kan ook heel mooi zijn


Nr 5: Voor elk kindje een Leather Sweater
Het is en blijft 1 van de toppatroontjes van La Maison Victor


Nr 4: Presenting the raglan party dress
Wat was ik in de wolken toen ik hoorde dat ik dit jurkje mocht testen, ik hoop dat ze er nog lang in gaat passen ;-)


Nr 3: Liam polo en Leather Sweater uit La maison Victor
Kastvulling voor de kleinste deugniet


Nr 2: Irenejurk, prachtig jurkje en bovendien een gratis patroon
Dit toppertje heeft haar tweede plaats zeker verdiend, ik vermoed dat er nog wel Irenekes gaan volgen in 2017 :-D


Nr 1: De matching Julia Sweaters van Compagnie M
Wat was ze fier op de matching outfit met mama :-)


1 opmerking:

  1. Oh, dit vind ik zo leuk, jouw top 10! Ik speel al een tijdje met het idee van een "sewing top x" in mijn hoofd, die ik wou posten aan het begin van het nieuwe jaar, maar het is er wegens tijdsgebrek nog niet van gekomen!! Supertof gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!