maandag 30 januari 2017

Creatieve kids: op canvas kleuren

Mijn kinderen zijn net zoals ik graag creatief bezig en dat kan ik alleen maar toejuichen :-)
Het voornemen dat ik in oktober 2015 maakte om elke laatste woensdag van de maand met de kinderen te knutselen is er helaas meer niet dan wel van gekomen, dus gaan we proberen om dat vanaf nu wel vol te houden ;-)

Zo maakten ze afgelopen weken in december knutselwerkjes met stift op canvas voor de meters, peter en de grootouders om af te kunnen geven met de feestdagen en de kunstwerkjes werden met een brede glimlach in ontvangst genomen.

Een activiteit dat voor zo goed als elke leeftijd kan (zo kan je met kleine baby's en peuters knutselwerkjes met verf maken met hun handjes en voetjes, ze zelf laten proberen met een stift...) en zo heel duur zijn die canvassen niet (veel formaten en paar verschillende vormen te vinden in Action)
Onze jongste is 3,5 jaar nu en ik sta er van versteld hoe mooi hij al kan tekenen als hij er goesting in heeft en sinds de kerstvakantie schrijft hij dus ook al zijn naam :-O, hij wordt groot *zucht*

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!