maandag 16 januari 2017

Zelfgemaakte cadeaus voor de feestdagen

Mijn zelfgemaakte cadeaus vallen wel in de smaak bij de familie :-), reden te meer dus om onder de kerstboom veel zelfgemaakte spulletjes te leggen bovenop de gekochte cadeaus ;-) (er werden door velen bonnen gevraagd en ik vind het dan toch nog leuker om iets extra te erbij te geven dan alleen de bon)
Ondertussen zijn al de cadeautjes afgegeven kunnen worden, dus kan ik ze hier laten zien :-)

Ik maakte nog eens een damesjurk, deze keer voor mijn ander zusje, wel hetzelfde modelletje dat ik al 2 keer maakte voor mijn zusje en 1 keer voor mezelf.
Deze keer met driekwartmouwen en deluxe structuurtricot van bij Madeline de stoffenmadam waardoor het jurkje er direct anders uitziet.

Ik naaide 2 fleecemutjes: een vikinghelm en kaboutermuts voor mijn neefje (die werden al vroeger afgegeven want mijn zus heeft ze gebruikt voor haar kerstkaartjes :-))
De mutsjes werden gebaseerd op dit gratis patroon

Er werden ook nog 3 vereenvoudigde An-tasjes gemaakt voor de meter van de jongste (zij had er al eentje gekregen voor haar verjaardag en vond dat zo'n handig tasje, ze liet vallen dat ze blij zou zijn met een tweede) en dan 2 voor mijn metekindjes met hun centjes in voor de nieuwjaarsbrieven.

Er werden t-shirts gepimpt voor mijn neefje en eentje voor zijn papa, body'kes voor mijn toekomstig neefje dat we kunnen verwachten begin mei en kussenhoezen voor mijn zus die ook het jurkje kreeg.

Ik vind het wel leuk om te zien zo al die cadeautjes bij elkaar :-)

4 opmerkingen:

  1. amai wat een grote hoop zelfgemaakte cadeautjes, doordat kerst dit jaar op de eerste dag van de vakantie viel werden er hier helaas geen cadeautjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'The original' - 'The remix' = geweldig!!
    Wat een leuke hoop cadeau'tjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat zijn er een heleboel!! Heel leuk gedaan en super als het dan ook geapprecieerd wordt he!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!