maandag 23 januari 2017

Juul, een leuk polo-jurkje!

Een paar weken geleden deed Niki van From Niki With Love weer een oproep in haar testgroep om een jurkje te testen.
Haar Isa-jurk beviel mij heel hard en dit jurkje zag er supertof uit dus ik gaf mij terug op om te testen :-)
Juul is een sportieve polojurkje met een retrokraag, v-hals en is een aansluitend model.
Voor €5 krijg je een pdf-patroon met 2 versies van het jurkje, namelijk een smallversie en een gewone versie. Beiden uitgewerkt op A4 en A0 met een uitgebreide werkbeschrijving.
Het jurkje gaat van maat 86-152

Voor mijn eerste versie nam ik de smalle 122 (haar confectiemaat), maar zelfs die bleek nog wat breed voor mijn smalle dame.
Mijn 2de versie (die ik als eerste laat zien zodat jullie zien hoe dat het jurkje er effectief uit ziet als je de matentabel exact volgt wat ik bij de eerste dus niet had gedaan ;-)) is een 110 met lengte 122 en past haar super.
Deze jurkjes gaan volgens mij veel gedragen worden vanaf dat het weer het toe laat.
De stofjes met print komen beiden van bij Megastoffen

Wil je meer creaties zien?
Ga zeker eens kijken naar de mooie Juulversie van Naaisgerief
Maak je lid van de Facebookgroep Naaien met from niki with love om meer creaties te zien met Niki haar patronen.

<3 voor Juul :-)
 
 

4 opmerkingen:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!