dinsdag 14 februari 2017

Cameofun

Afgelopen weken heb ik een paar keer de Cameo nog eens boven gehaald, vooral voor cadeautjes (die ofwel al geblogd zijn en de andere kan ik binnenkort pas laten zien) en in passant snij ik dan ook ineens iets uit voor mijn eigen kinderen als ik nog tijd heb :-) (en dan duurt het soms wel even eer dat effectief ergens opgestreken of gekleefd wordt ;-))

Voor alle 3 een gepimpt lednachtlampje
Voor de jongste die helemaal into lego is
Ook voor onze jongste
Probeerseltje, heel moeilijk op de foto te krijgen, aan is hij superleuk
Oudste zijn feesttenue, voor de jongste had ik er eentje gekocht, maar voor den oudste vond ik er geen in zijn maat, dan maar zelf maken :-)
Vond ik echt zoiets typisch voor onze bijna 10-er :-p
Dochter haar scoutsdas
Vuile knieën of gaten worden tegenwoordig zo opgelost bij de dochter ;-)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!