maandag 18 september 2017

Cadeautjestijd

De afgelopen weken heb ik weer zelfgemaakte/gepimpte cadeautjes weg gegeven en een verzoekje uitgewerkt, dus hier weer een overzichtje met foto's en extra informatie op mijn blog :-)
Het viel weer allemaal in de smaak bij de ontvangers, altijd leuk om te horen :-)


Ik pimpte voor een vriendin die voor de eerste keer oma was geworden en een persoonlijk cadeautje aan haar dochter wou geven een schommelpaardje dat ze bij Action kocht


Voor de verjaardag van mijn jongste zusje maakte ik een draagtas uit een mooie canvasstof van bij Stoffen-online.
Ze heeft zelf 2 papegaaien thuis dus vond het wel een toepasselijk stofje :-) en ze was stiekem ook jaloers op mijn draagtas die ik had gewonnen via de Poppy Facebookpagina dus ik wist dat ze in de smaak ging vallen ;-)


De zoon zijn scoutskamp ging over gorilla's en de jongens waren de gorillaverzorgers.
Vermits ze weer verkleedkleding moesten meenemen, nam ik een oude t-shirt en printte ik een afbeelding op transferpapier.


Mijn andere zus heeft altijd al van quotes op haar kleding gehouden en vermits ze zo blij was met de vorige sweater die ik gemaakt had voor haar was het verjaardagscadeautje voor dit jaar snel gekozen ;-).
Van de eerste sweater wist ze het dat ze die ging krijgen want daar had ze mij al een tip voor gegeven, de andere was op goed geluk en vond ze al een geluk ook heel tof.
De sweaters en flockfolie komen terug van bij Feeërieke en de canvas van bij Action
 


1 opmerking:

  1. Wat mooi allemaal. Mijn ogen bleven vooral hangen bij dat hobbelpaard. Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!