maandag 4 september 2017

Kapsels

September is ondertussen weeral aangebroken, dit betekent dus het einde van de (blog)vakantie en voor mij terug wat meer tijd om te naaien, knutselen enz ;-)
Vermits ik de afgelopen weken niet heb kunnen naaien (en de 2 creaties die hier wel nog liggen mogen nog niet op de blog omdat de ze nog niet gereleased zijn) wegens geen tijd en erna geen naaimachine mee op vakantie ;-), blog ik nog eens over de dochter haar kapsels.

Als ik mijn Pinterestbord bekijk, ga ik nog wel even zoet zijn met dat allemaal uit te testen ;-)

Geïnspireerd op deze pin, ze had geen geduld meer voor nog een rijtje vlecht ;-)
Een 'knoop' langs de zijkant, direct een heel ander zicht dan een gewone rechte knoop
Dit moest een strikje voorstellen, maar ik zal nog hard moeten oefenen ;-) en andere speldjes moeten gebruiken
Een staart die niet helemaal doorgetrokken is, zorgt voor leuk springhaar :-)
Een opsteekkapsel met schuifspeldjes
Een schuine dot, ik maakte eerst een vlecht in haar haar die ik dan oprolde, van dit kapsel is ze zelf enorme fan

2 opmerkingen:

  1. Oh leuk te zien wat je allemaal al geprobeerd hebt. Zelf ben ik meer fan van YouTube. Dan doen ze het stap voor stap voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb ;-)
      Bedankt voor de tip!

      Verwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!