maandag 25 september 2017

Hoera, 7 jaar!

Eergisteren werd onze dochter 7 jaar, ze wordt ook al een heuse jongedame, de tijd gaat veel te snel.

Vrijdag trakteerde ze op school met groente-fruit-vlees-satés ;-).
Ze had dit gezien op mijn Pinterest-board en het moest en zou dat worden.
De grote broer heeft haar met veel plezier geholpen dus heel veel heb ik eigenlijk niet moeten doen ;-)
De juf vond het ook heel origneel, zo eens iets anders dan cake en de kinderen vonden het allemaal lekker, we hebben dus gescoord.

Gisteren vierden we haar verjaardag met de familie.
Ze wou net als 3 jaar geleden nog eens naar 't Struisvogelnest in Lier, het weer was super en we hebben ons allemaal supergoed geamuseerd.

Ook nu maakte ik een nieuwe jurk voor haar, namelijk de Laure van StraightGrain.
Ik maakte de dropwaist-versie met strikkraag en wat hou ik van dit modelletje voor haar!
Zo gaan er zeker nog volgen.
Volgens de matentabel moest ik een 5 jaar met de lengte van de 7 jaar maken en zoals je ziet past de jurk perfect.


Patroon:  Laure van StraightGrain
Stof: Black flowers van Michael Miller, gekocht bij Studio Sanne, maar ik vind het niet meer op de website

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!