woensdag 11 oktober 2017

Babyfotografie

Diegenen dat mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik graag met foto's maken, bewerken enz bezig ben.
Mijn zusje was supertevreden met de foto's van haar zwangerschap dat ze een paar weken geleden vroeg of ik eens geen foto's wou nemen van Aiden.
Aiden is momenteel 5 maanden oud en echt een supergemakkelijk ventje om op de foto te krijgen dus ik heb er echt van genoten om die foto's te nemen.
Tijdens het opruimen van de kruipkelder deed ik nog een mooie vondst, ik vond namelijk 3 houten kisten die we dus ook gebruikt hebben als attributen, nu vind ik het wel stiekem heel spijtig dat ik ze niet eerder gevonden heb want ik had ook wel zo'n foto's gewild van mijn kindjes ;-), de kisten zijn nog van de vorige eigenaresse en staan er dus al jaren.
Doen sommige foto's jullie ook niet aan de foto's van Anne Geddes denken? ;-)


1 opmerking:

  1. echt heel leuke foto's, leuke leeftijd precies, nog baby genoeg maar toch ook al groot genoeg om iets specialere foto's te nemen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!