vrijdag 20 oktober 2017

Zip It Jacket unisex from Ellie and Mac

English
I got the honor again to be able to test a pattern for a patternmaker where I haven't worked with it yet.
Ellie and Mac designs for girls, boys and ladies.
As it went about a unisex pattern, I made this time something for the youngest son, for the daughter I sew much more than for the boys, you would almost forget that I also have 2 sons too ;-)

Kids Unisex Zip It Jacket Pattern  is comfortable, stylish and definitely a must have for your little one.  
It features hood, color blocked sleeve or regular sleeves, pockets and zip front.  
It can be reversible as well! 
This PDF sewing pattern comes in sizes 18 months up to big kid 10/12.
Because the little one is growing so fast I made it a little bit on the grow ;-), he is very excited about his new sweater.

Nederlands
Ik had weeral de eer om een patroontje te testen voor iemand waar ik nog niet met had samengewerkt.
Ellie and Mac ontwerpt voor meisjes, jongens en dames.
Omdat het deze keer een uniseks patroon was, maakte ik deze keer iets voor de jongste zoon want voor de dochter wordt er sowieso al meer genaaid dan voor de jongens, je zou al bijna vergeten dat ik nog 2 zonen heb ;-)
Kids Unisex Zip It Jacket Pattern is comfortabel, stijlvol en zeker een must have voor je kindje. 
De cardigan heeft een kap, color block mouwen of gewone mouwen, een optie voor zakken en een rits van voor.
Je kan de cardigan zelfs omkeerbaar maken!
Dit pdf-patroon is er voor kindjes van 18 maanden tot en met 10/12-jarigen.
Omdat onze kleine man serieus aan het groeien is, maakte ik een beetje op de groei ;-), hij is heel enthousiast over zijn nieuwe vest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!