maandag 1 januari 2018

Top 10 van 2017

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Net zoals voorgaande jaren start ik dit jaar terug met een top 10 van mijn meest gelezen blogposts in 2017 :-)
Leuk om al mijn creaties nog eens terug te zien op deze manier en leuk om te zien welke berichten jullie met veel plezier hebben gelezen.

Ik hoop dat er nog veel zo'n creatieve jaren mogen volgen voor iedereen die dit wenst :-)


Nummer 10: De carnavaloutfits: voor de dochter een flamingojurk, voor de jongste zoon een clownspak


Nummer 9: Een jas voor de jongste zoon, de Lewis Coat van Compagnie M


Nummer 8: Julia Sweater van Compagnie M voor mezelf


Nummer 7: een broek voor mezelf, de Tierras woven joggers van Itch to Stitch


Nummer 6: Boho collection van Petite Stitchery and Co


Nummer 5: Juul jurk van From Niki with love


Nummer 4: Reagan raglan van Bella Sunshine Designs


Nummer 3: Imme jurk van From Niki with love


Nummer 2: Sahara jurk van Bella Sunshine Designs


Nummer 1: Baby sweater Mare

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!