vrijdag 26 januari 2018

Zelfgemaakte kerst- en nieuwjaarscadeaus

De feestdagen zijn ondertussen al een maand voorbij, hoog tijd dus om de cadeautjes die de kindjes en ik zelfgemaakt hebben op de blog te smijten :-)

Mijn 2 metekindjes kregen beiden een rokje op elastiek met een geflexte t-shirt erbij.
De meter van kleine T kreeg 2 sweaters met een geflockte tekst er op.
De meter van grote T kreeg een zelfgemaakte t-shirt, het heet supersnel shirt en het is een gratis patroon!
Ik liet mijn man de namen van mijn metekindjes schrijven (hij is daar beter in ;-)), ik kleurde ze in, stak ze in een kadertje en plakte daarachter de centjes voor hun nieuwjaarsbrief.

Verder gingen de kinderen zelf aan de slag met verf en stiften.
Grote T maakte (met een beetje hulp van mama en papa) de namen van meter, haar vriend en neefje en naam van de peter in grafittistijl.
De andere 2 maakten hun handen vuil met verf om een kunstwerk te maken voor hun meters.
Voor de grootouders werd er ook een schilderij gemaakt met dan de handen van alle 3.

Iedereen was weer heel tevreden met hun cadeautjes, daar doen we het voor hé :-)




Gepimpte t-shirts: t-shirts van bij Zeeman, glitterflexfolie van bij Feeërieke

Rokjes op elastiek: de elastiek had ik al een tijd liggen, dus ik weet niet meer van waar die komt.
Lucky Horseshoe Katoen Blauw - Michael Miller van bij De Stoffenstraat
Sound of the woods splash donker blauw - Robert Kaufman van bij Pieke Wieke

Gepimpte sweaters: Lady-Fit Raglan Sweater van Fruit of the Loom gepimpt met flockfolie, beiden van bij Feeërieke

T-shirt: gratis patroon Supersnel Shirt van op de Bernina Blog, stofje al een hele tijd geleden besteld bij Megastoffen

Canvassen van bij Action





1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!