vrijdag 23 februari 2018

Peachy Pie Dress from Ellie and Mac

English
Isn't she lovely in this dress?
When Ellie and Mac did a testers call for The Peachy Pie Dress,  I couldn't resist to get me sign up for this dress.

A sweet aline shaped dress with a ruffle, keyhole back and three sleeve options (short or long puff sleeves with elastic or long bell sleeve)
This pdf sewing pattern comes in sizes 12 months - 14 years.
No trim pattern pages, layers printing feature is included and also an A0 print shop pattern.
Step-by-step instructions.  Each step has a color photo for visual aid.

Nederlands
Is ze niet mooi in dit jurkje? Ik vind alvast van wel :-)
Toen dat Ellie and Mac een testersoproep deed voor de Peachy Pie Jurk kon ik het niet laten om mij in te schrijven.

Het is een schattig a-lijn jurkje uit tricot met een ruffle, een kijkgaatje op de rug en 3 opties voor de mouwen (korte of lange pofmouwen met een elastiek of een lange mouw die breder uitloopt op het einde)
Dit pdf-patroon is voor meisjes van 12 maanden tot en met 14 jaar.
Je kan gewoon printen en plakken, bijknippen is niet nodig, je kan in lagen afprinten (dus alleen de maat die je nodig hebt) of je kan met de A0 pagina naar de drukkerij gaan.
Er zit een hele duidelijke stap voor stap werkbeschrijving bij met foto's.


Patroon: Peachy Pie Dress van Ellie and Mac 
Stof: By Poppy designed for you Starburst Unicorn Tricot Roze, ik kocht hem bij Pieke Wieke,
daar niet meer beschikbaar, maar gemakkelijk via Google nog te vinden.
Katoen tricot mint komt van bij De Stoffenstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!