maandag 5 maart 2018

Brrr, wat was het koud hé

Brrr, wat was het koud de afgelopen dagen, echt geen weer voor mij, geef mij maar iets warmere temperaturen en de zon ;-)
Mijn kinderen zijn warmbloedig, dat hebben ze dus wel degelijk van de papa en niet van mij ;-), maar zelfs zij vonden het nu toch echt wel koud.

De mutsen en de sjaals die we hier hadden liggen waren ofwel te klein, ofwel vonden ze die niet mooi, ze kriebelden... en zo ging het nog wel even voort.
Geïnspireerd door het blogbericht van Tatiana, 1 van de blogsters van Girlsinuniform ging ik dus zelf aan de slag.

Ik printte het patroon voor deze muts en de handleiding van Handmade Mieke voor de cirkelsjaal af en ging aan de slag.

De zachte stofjes langs de binnenkant zijn dekentjes die ik kocht bij Action, grote T zijn stofje is een coupon van bij Atelier In 't Leerke, Y haar stofje komt van bij De Stoffenstraat en kleine T zijn stofje van bij Megastoffen, ik vrees er een beetje voor dat je deze stofjes nog gaat vinden vermits ik ze vorig jaar kocht, maar ik ben dus goed bezig om mijn bestaande stoffenvoorraad op te gebruiken ;-)

Zowel de kinderen als ik zijn heel blij met het resultaat, geen koude hoofden, oren en nek meer ten huize Frullemieke :-)

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!