maandag 19 maart 2018

Paardenliefde

De jongedames in onze familie houden enorm veel van paarden, pony's, eenhoorns,... zoals bijna ieder meisje veronderstel ik ;-)

Net zoals 3 jaar geleden kregen de 2 nichtjes en mijn dochter nog eens een assorti rokje van mij (deze keer voor hun verjaardag en niet voor de feestdagen).
Het is weeral een rimpelrokje à la Mina Dotter, voor het oudste nichtje met boordstof, voor het andere nichtje en dochter op elastiek.
Het stofje kocht ik in de uitverkoop bij Klijntje, zij is er helaas met gestopt, ze was 1 van de eerste webwinkels waar ik bij kocht, had altijd mooie stofjes en is hier ook ooit een stofjesverkoop thuis komen doen dus ik vind het wel spijtig dat ze gestopt is.

Voor het oudste nichtje en tevens mijn metekindje pimpte ik nog 2 sweaters gekocht bij Feeërieke, ook de flockfolie kocht ik daar.


Patroon rokje: rimpelrokje à la Mina Dotter
Stof rokje: gekocht bij Klijntje, maar helaas bestaat de webshop niet meer
Sweaters en flockfolie: gekocht bij Feeërieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!