woensdag 28 maart 2018

MDPM oftewel Maart de Digitale Patroon Maand

Digitale patronen, iedere naaister kent ze wel en heeft er gegarandeerd een heel deel van op de pc staan en heel misschien ook al afgeprint en gebruikt of klaar om te gebruiken.

Om die extra schop onder je kont te krijgen om effectief aan de slag te gaan met die pdf-patronen organiseert MaMarieke dus MDPM oftewel Maart de Digitale Patroon Maand.

Op haar blog lees je er alles over en als je bij de snelle naaisters hoort, kan je misschien nog wel meedoen vooraleer dat maart om is ;-)

Een update over wie er momenteel allemaal meedoet, vind je hier.

Ik ging aan de slag met een patroontje dat hier al een tijdje ligt en geknipt klaar lag, eentje waar je restjes van op geraken en mocht dat nu ook net 1 van mijn voornemens zijn die ik maakte begin januari ;-)
Ik maakte namelijk een Sippie Poppensetje met restjes van de dochter haar Peachy Pie Dress en scoren deed ik, zo blij dat ze was!
Zo gaan er nog zeker setjes volgen!






1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!