donderdag 19 juli 2018

Hoera 11 jaar!

Morgen is onze oudste zoon jarig, 11 jaar wordt hij al!
Vanaf september nog 1 schooljaar genieten van de lagere school en dan gaat hij weer een nieuw avontuur tegemoet op de middelbare school *zucht* wat gaat de tijd toch snel!

Wegens veel mensen op vakantie en de drukte van het scoutskamp rond zijn verjaardag (hij vertrekt de dag na zijn verjaardag op kamp en vanaf volgend jaar is hij zelfs niet meer thuis op zijn verjaardag, dat gaat raar zijn) werd zijn verjaardag al eind juni gevierd met de familie, vriendjes en in de klas.

Dit jaar hadden we veel meer chance met het weer tegenover vorig jaar dus dit jaar zat het er wel in om met water te spelen :-), maar die foto's houd ik voor mezelf wegens teveel blote kinderlijfjes van andermans kindjes.

Wat ik wel ga laten zien, zijn de cupcakes die hij uitgedeeld heeft in de klas, net zoals 2 jaar geleden koos hij voor het voetbalthema, alleen moest het deze keer met gras zijn en niet met onze driekleur.
En ook voor hem maakte ik een kledingstuk om aan te doen op zijn feestjes.
Wegens het succes van vorige t-shirt, maakte ik op zijn vraag terug de Bowmont Tee van GYCT Designs.
Een klein beetje groter en langer zodat hij er hopelijk iets langer geniet van gaat hebben want hij blijft maar groeien. 


GYCT Designs Pattern Group op Facebook
Patroon: Bowmont Tee van GYCT Designs

1 opmerking:

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!