woensdag 11 juli 2018

Zelfgemaakte cadeautjes, altijd leuk om te geven

Afgelopen maanden deed ik weer wat zelfgemaakte cadeautjes cadeau, te klein om van alles een aparte blogpost te maken, maar te leuk om niet te vermelden op de blog, daarom dit overzichtje :-)

  • uitgesneden woorden voor de winnares van mijn blogverjaardag vorig jaar
  • centjes leuk verpakt voor de nicht van mijn man die ging trouwen
  • een Fons t-shirt voor mijn neefje dat 1 jaar werd en waarvan de mama zot is van paarden
  • een bord voor mijn metekindje haar plechtige communie waar dat ze kaartjes enz aan kan hangen
  • 2 gepersonaliseerde t-shirts voor een vriendje van mijn zoon, die jongen heeft de tekeningen zelfgemaakt en verkoopt ze op postkaartjes waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat, tof hé!
    Check zeker zijn Facebookpagina


Nog een leuk weetje: Sewpony heeft een super give-away lopen!
Maar liefst 10 mensen kunnen een patroontje winnen waarvan de winnaar op de eerste plek 3 patronen!
Klik hier voor meer informatie

1 opmerking:

  1. Oh zo'n kaartjes bord maakte ik ook al eens en is echt wel een leuk kado!
    De andere ook hé natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog :-)
Een reactie achterlaten wordt zeer gewaardeerd :-)
Nog veel leesplezier!